سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


قبل از رسل 37 ، خبرهای زیادی در مورد احتمال مسابقه امدن د راک به رسل شنیده میشد اما هیچ خبری از او نشد. حالا گفته میشه که او قراره برای سوروایور سریس برگرده.

سوروایور، پی پی ویوی مهم فصل پاییز هست. مسابقه مخصوص در این رویداد، رو در رویی تیم اسمکدان در مقابل تیم راو هست. البته گاهی تیم ان ایکس تی هم به این مصاف اضافه میشه.


د راک که گاهی به صورت ناگهانی در برخی از رویدادها حاضر میشه، خودش در مورد سریس حرفی نزده اما مدیران میخوان  اگر سر او خلوت بود، برای سریس مصافی براش ترتیب بدند.

در واقع افت کیفیت شوها فقط تقصیر مکمن نیست بلکه کشتی گیران خوبی مثل سیناف، راک و بایستا هم دیگه تمایلی برای بازگشت به رینگ ندارند و همین باعث شده تا کمپانی با محدودیت زیادی در ارائه ی مسابقه های زیبا رو به رو بشه.

به هر حال امیدواریم که این بار خبر بازگشت د راک درست باشه و ما این اسطوره رو دوبار در رینگ مبارزه ببینم.


نظرات شما عزیزان:

احمد رضا
ساعت13:15---29 خرداد 1400
برنمی‌گرده

Y2J
ساعت16:04---27 خرداد 1400
به نظر من فقط تقصیر مکمن که کشتی گیرای خوب ترجیح میدن کشتی نگیرن، باتیستا ٢بار با خفت خداحافظی کرد و پوش نگرفت، جریکو تو wwe حکم دلقک رو داشت ولی الان تو الیت داره خدایی میکنه، همین دین امبروز، مرحوم لوک هارپر، روسف، فین بالور، مت هاردی و...، خیلی کشتیگیر خوب داشتیم، همین الان جف هاردی هر جا دیگه بود داشت میترکوند، ولی بهش نقش یه دلقک دادن که از هر کسی ببازه، استرومن چیش از وردرز و واکینگ رایدرز و اوتیس کمتره؟ خود وینس اینو سر خودش اورد، وینس بود که با تصمیمات متکبرانه برای تماشاچی احترام قائل نشد و فقط امیدوارم زودتر سر عقل بیاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر